- Parkkiruutu: 178 (keskirivistö, IHQ:sta hallille päin), puntit + köydet paikalla. Ennen käynnistystä työnnettävä rullaustielle, ettei takana oleva kone kärsi potkurivirtauksesta.
- Öljy: Aeroshell W80 Plus, löytyy kerhohuoneelta kaapista.
- GNS430 tietokanta (ilmatilat, fiksit, lentoesteet) on vielä asentamatta, tulossa.
Olemme vuokranneet OH-COXin helpottamaan kalustopulaa. Koneen omistaa Joen Service Oy.
Kone on nyt varattavissa, tuntihinta on 153 euroa. Koneessa on autobensa-STC (tarrat eivät ole vielä paikallaan) ja tuntihinta on laskettu siten että käytetään autobensaa. Kanasen pieni tankkiauto näytti jo siirtyneen muutaman metrin. Bensakortti laitetaan tilaukseen ensi viikon alussa, eli tämän viikonlopun osalta koneen tankkaaminen on hieman haastavaa.
Taitolento on valitettavasti toistaiseksi kielletty, mutta jos kysyntää on (tarkoittaa kalliimpaa tuntihintaa korkeamman vakuutusmaksun takia), niin mahdollista tämäkin on. Varjot ovat menossa pakattavaksi. Keskustelupalstalla sana vapaa.
Tarvitaan vielä talkooponnisteluja, että kone saadaan ulkosäilytykseen ja aktiivikäyttöön, JS:n mekaanikoilla on ymmärrettävästi muutakin puuhaa. Ja pidetään koneesta hyvää huolta, samalla tavalla kuin se olisi oma. Avioniikkaa on tullut lisää, mm. Garmin GNS430, joten vanhat kuormauslaskelmat eivät enää päde.
SRH:n tilanteesta on toivottavasti enemmän kerrottavaa ensi viikon lopulla.