Valitettavasti STL ei saavu kotiin vielä maaliskuun puolella. Tällä hetkellä aikataulu näyttää venyvän huhtikuun jälkimmäiselle puoliskolle. Hallitus pahoittelee tästä aiheutuvaa harmia, mutta toivoo jäsenistön ymmärtävän, että vain muutaman viikon kuluttua meillä on kuitenkin käytössämme aivan huikean hieno DA40 NG, joka nostaa kalustomme tasoa jälleen pykälän ylöspäin.
Käsikirjasivulle on lisätty NG-version lentokäsikirja sekä siihen liittyviä dokumentteja. Ne ovat geneeriset käsikirjat, eivätkä STL:lle spesifioidut, mutta sinällään täysin käyttökelpoiset koneen opiskeluun.
Kone voidaan punnita vasta konversion valmistuttua, joten lopulliset massa- ja tasapainolaskelmat voidaan suorittaa vasta silloin. Samoin todellinen kuormattavuus selviää vasta punnituksen jälkeen. Speksien mukainen MTOM/MLM tulee olemaan konversion jälkeen 1280 kg.